Bangkok laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu Bangkok laatste dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu

Bangkok laatste dag

Door: Jancor

Blijf op de hoogte en volg Jan & Corine

17 December 2016 | Thailand, Bangkok

Vandaag niet vroeg op voor een tour, maar lekker uitgeslapen. Genoten van deze zonnige dag en onze tijd met een boek bij het zwembad doorgebracht om nog iets meer kleur te krijgen voor de Kerst :-). Geluncht en smiddags de wijk ingewandeld en een Pad Tai hapje gegeten bij een local in een van de zijstraatjes.

Onderweg kwamen we natuurlijk nog langs de Thaise massage, dat vonden we een mooie afronding op deze laatste vakantiedag in Thailand. En...het bleek 'de echte', want het was hard en doeltreffend.
De masseuse van Jan, (een oudere dame) was erg enthousiast en had er zichtbaar plezier in, 'are you okay'? vroeg ze dan, ze kunnen hier verder geen woord Engels. Hij werd goed onder handen genomen en zelfs met voeten getreden, al zijn spieren geraakt en tot aan zijn pijngrens opgerekt hihi. Jan vond het veelal aangenaam, metname in zijn onderrug en zegt weer soepel, topfit en spierpijn vrij te zijn! Nou dat is de bedoeling :-) Het was alweer donker toen we na een uurtje en een kopje thee weer buiten stonden. Ze waren overvriendelijk en het blijft toch een bijzondere ervaring!

We gingen de gezellige avondmarket nog even over voor een hapje en een drankje. Er is hier zowaar een kerstboom met sfeerverlichting, leuk, maar lang niet zo gezellig als wij het in Nederland kennen! We genoten nog even op een terrasje van een laatste kopje Latte en gingen om 21u richting het Paragon Inn Hotel. Dat was het dan: de rekening betaald en nog 1 nachtje slapen, morgen om 9u vertrek per shuttle taxi richting vliegveld, waar we om 12u lokale tijd met de KLM in een rechtstreekse vlucht huiswaarts vliegen!

Brr... bah de koude weer in, de lange broek en de winterjas weer aan, dat wordt vast een hele grote omschakeling ;-(
Maar het is voor ons een hartverwarmende gedachte, dat we onze lieven weer snel terug gaan zien!!
So here we come :-)

• 17 December 2016 - 18:15

B&M:

Hele fijne terugreis en tot morgenavond op Schiphol

• 17 December 2016 - 19:32

Meike:

Fijn dat jullie weer thuis komen!

• 19 December 2016 - 13:24

Anouk:

Aan al het moois komt een eind, zodat er weer wat moois gestart kan worden. :)
    Ben erg benieuwd naar de verhalen. We zien jullie met kerst! Gezellie onder de boom.

Liefs

• 19 December 2016 - 14:27

Eugenie:

Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en zie jullie. Fijne kerstdagen.
    Eugenie