Chiang Mai dag 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 5 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 5

Door: Jancor

Blijf op de hoogte en volg Jan & Corine

30 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen lekker uitgeslapen, we wilden er een relaxdag van maken. Heerlijk genoten van een Amerikaans en een Thais ontbijt, één van de medegasten lied Jan, zelfgemaakte meatbal soup proeven, mmm lekker pittig, dus dit keer geen Thaise rijstensoep. Corine aan de wandel in de tuin en heeft de omgeving verkend met de fotocamera en Jan verslagen en fotos bijgewerkt. Daarna tegen de middag wandelden we naar de Belle Villa, een restaurant waar we eerder deze week waren geweest voor een kop koffie met overheerlijk gebak, we hadden gezien dat er Thaise massage gegeven werd. Nou het was echt goed een uur lang voor maar 250 bath/ €6.25 lijfwerk. Liefdevol warm relaxing en soms ook pijnlijk, want oh wat waren we ontspannen :-) Deze 2 oudere en tengere vrouwen, wisten waar ze mee bezig waren, elk spiertje werd geraakt, zij hebben ons laten voelen hoe het is op de Thaise manier en precies tot aan de pijngrens, alles werd geraakt, drukpunten met duimen, knieën en benen, kortom hun hele lijf werd gebruikt en dat alles op een dun matje op de vloer.
Nadien nagepraat over de andere soorten massage tijdens het nuttigen van een mini kopje thee. Corine heeft nog een filmpje gemaakt en weet hoe je van 2 handdoeken een zwaan kunt vouwen, leuk voor thuis!

Het was inmiddels tijd om verder te gaan, nog even een hapje eten bij de Doi Hill. We hadden afgesproken met Patcharin, de manager van ons resort; rekening betalen, boardingpass uitprinten, waarbij alleen zij ons kon helpen, het Thaise personeel hier, spreekt geen woord Engels. En de owner, een hippie, kon ook niet met de computer overweg! Aangekomen bij t resort, 18u het werd al donker, kwam de manager er net aanrijden.
We hebben het papierwerk gedaan betaald en afscheid van haar genomen, erg vriendelijk en behulpzaam. Vanavond de rugzak inpakken, morgen vroeg op voor ons volgende avontuur, een vlucht naar het buurland Cambodja, Siem Reap, het grootste bouwwerk tempelcomplex van Azië: Angkor Wat.

• 30 November 2016 - 13:29

B&M:

Hallo vakantiegangers.
    Ook lekker een dagje relaxen met heerlijke massage.
    Nu op naar een van de mooiste bouwwerken van Azie.

• 30 November 2016 - 14:00

Jelly:

Heerlijk even relaxen en bijtanken. En nu op weg naar Angkor Wat, dat lijkt me prachtig! Zijn jullie daar ook tijdens zonsopkomst of ondergang?
    Goede reis!

• 30 November 2016 - 14:04

Milou:

Hey vakantiegangers,

Klinkt super allemaal! Die Thaisevrouwtjes kunnen je inderdaad helemaal uit elkaar trekken tijdens de massage. Maar ze kunnen het wel. Morgen al weer verder, de tijd gaat snel. Slaap lekker en een goede vlucht morgen! Op naar het volgende avonduur.

Liefs Milou