Khao Lak dag 5 - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu Khao Lak dag 5 - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Jan & Corine - WaarBenJij.nu

Khao Lak dag 5

Door: JanCor

Blijf op de hoogte en volg Jan & Corine

09 December 2016 | Thailand, Ban Khao Lak

Bijkomdagje, lekker rustig aan gedaan vandaag, Jan had een beetje een off-day. Beetje lummelen in en om de hut, nagels knippen en bijlakken, jah ik mis hier mijn persoonlijk verzorgster annex pedicure :-) Het was lekker zonnig, verslagje geschreven en op naar het strand, daar even een bakkie ice coffee en genieten van de mensen op de drijvende vlonder, want er waren hoge golven en erg veel wind aan zee. Het begon te donderen en het werd ineens pikkedonker, het zag er dreigend uit, alsof er regen op komst was. Jah hoor, gelukkig waren we net voor de enorme tropische regenbui weer veilig thuis.

S'avonds uit eten bij een leuk restaurantje genaamd Loma, daar waren we deze wk al eerder, geweldige eten en super aardige lokal mensen, het eten en drinken werd hier opgediend met orchideeën, erg mooi! Vandaag stond er een hele mooie dame naast de bbq, gekleed in Thaise klederdracht, een prachtige goudkleurige jurk met gouden sieraden om haar polsen armen en zelfs haar hoofd was versierd met een kroontje en sierstukken in het haar. Ze vroeg of we met haar op de foto wilden, komisch gezicht zij naast Jan, wat en half wat! Ze danste af en toe op traditionele muziek en stak bij de vrouwen een orchidee in het haar. Onvoorstelbaar hoe ritmisch en flexibel zij zijn met de vingers, zie foto.

Zo alweer een dag voorbij, de tijd vliegt, weer een mooie dag!