Planning rondreis - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan & Corine - WaarBenJij.nu Planning rondreis - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Jan & Corine - WaarBenJij.nu

Planning rondreis

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Jan & Corine

18 November 2016 | Nederland, Hengelo

Hier ons eerste reisverslagje.
Morgen inpakken en gedagzeggen. Zondagmorgen vertrekken we vanaf station Hengelo, vergezeld door mijn lieve dochter Meike en vriend, zij gaan aansluitend gezellig een naar dagje A'dam.

Zondag 20 nov vliegen we om 17.30 met een rechtstreekse vlucht vd KLM op Bangkok, we komen aan om 10.10 lokale tijd.
Daar verblijven we 4 nachten in Hotel Rambuttri Village Plaza.

Vrijdag 25 nov vertrekken we per nachttrein naar Chiang Mai daar komen we om 7u in de ochtend aan en verblijven we 5 nachten in het Bulun Buri Resort.

1 dec vlucht via BK naar Cambodja Siem Reap, we verblijven 3 nachten Blossoming Romduol Lodge.

4 dec Vlucht naar Phuket en logeren een week in The Garden Khao Lak, vandaar gaan we de natuurparken bezoeken. Duiken en snorkelen op de Similan Eilanden.

11 dec binnenlandse vlucht naar Bangkok, we logeren 170 km verder naar het westen in Kanchanaburi.

16 dec vliegen terug naar Bangkok en logeren de laatste 2 nachten in de Paragon Inn Hotel in buurt van het vliegveld :-(

• 20 November 2016 - 03:38

Milou:

Lieve Jan en Corinne,

Wat een geweldige reis staat jullie te wachten!! Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier!! Ik ga jullie verhalen vanuit het koude Nederland volgen!

• 21 November 2016 - 11:10

Eugenie Vroon:

Wil jullie nog een heel fijne vakantie toe wensen.

• 22 November 2016 - 12:45

Jan & Corine :

Dankjewel lieve vriendinnen :-)

• 22 November 2016 - 22:44

Jelly:

Lieve Jan en Corine,

Wat een mooi reisschema, fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Heel veel plezier samen, heerlijk genieten voor jullie daar en voor ons....wij verheugen ons op jullie foto's en verhalen!